Objawy wadliwego przepływomierza, jak regenerować ,jak tanio
moja pszczółka chodziła jak szalona ale nasze drogi pozwalaja tylko na 80km/h więc nie czułem spadku mocy . Teraz nie moge wykręcić 3 tyś / obr a predkość po bujaniu max 120 chodzi płynnie brak szwungu , olej w normie paliwo też . Co sie może stać jak pojeżdze na martwej przepływce ? Może ktoś to przrżył?!
Nie regenerować tylko kupić nowy.
Tylko UWAGA Kup oryginalny przeplywomierz BOSCH.
Kosztuje okolo 250-300zł. a nie bedziesz mial zadnych problemow.
Ja kupilem jakiś zamiennik i dalej miałem problem że mi sie co jaki czas dławił, także nie polecam. Lepiej odżałować 250-300zł. i kupić BOSCHa i problem będzie z głowy.
Ja tak miałem.
Pozdrawiam
oki a co jeśli polatam jeszcze kilka miesięcy?
Na trasie mnie to wkurza ale mam taka prace że robie 2 tyś mieś na odcinkach do 20 km więc chodze w przedziale który mi wystarcza
Boje sie o turbo i katalizator. no i czy to ...no mozna wymienic samemu przed domem?!
Za nową przepływkę w ASO mogą Ci krzyknąć nawet 800 zł. Musisz od razu zasygnalizować, że potrzebujesz regenerowaną na wymianę wg. programu Bosh`a, który własnie takie wymiany zakłada. Regenerowana ok 300 zł
BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
CR-V 2,2 i-ctdi
Perfectservice by Dobrygrześwawa
wszystko pięknie tylko te parchy w aso Słupsk znają sie na tym ile skasować a nie jak naprawić
mam kontakt na przepływke za 200 zł nówka i dlatego chce sie dowiedzieć czy moge zrobić to w domku. jeden kolo pisał o przemyciu odpowiednim płynem a ja sie obawiam czy nie dostała jeszcze turbina bo latam tak już ze dwa mieszki?
i mam pytanko czy ktos spalił takim autkiem mniej jak 3,6l/km?
czy tylko wszyscy daja po zaworach?
Hmmm......spalanie 3,6, "nasze drogi pozwalają tylko na 80 km/h", osiąga prędkość max. 120.
Toż to nic innego jak zawalony sadzą katalizator! Ale nic dziwnego! Przy takiej eksploatacji! Toż to w czystej postaci PSJ! Ten silnik nie oddycha!
Ja po tych samych drogach ganiam, też jadę 80 ale na trójce, w drodze do piątki. Założę się że piątkę włączasz przy 70 km/godz. Pogoń go parę razy z pedałem w podłodze do 4000 obr, może sadze wydmucha jeszcze.
A wymiana przepływomierza to minuta roboty.
Jazda na martwej przepływce nie zaszkodzi samemu silnikowi, zaszkodzić jedynie może kierowcy.
Figurel wszystkiego dobrego w NOWYM ROKU 2007 tobie i współplemieńcom.
Dzięki za "komplemęt" ale od czasu do czasu wietrzyłem maszynke szła pięknie do 170 km .
Niestety teraz nie chodzi już tak ładniea nawet na postoju wykręca ledwie 3,2tyś / obr.
Jestem laikiem w dziedzinie mechaniki pojazdowej po 1995roku.
Poprostu boje sie tych nowych ustrojstw co innego dawne diesle bez tej pieprzonej elektroniki.
Ale dośc tego powiedz lepiej gdzie w okolicach Słupska znaleść szpenia do tego autka nie dotykając tych w ASO?
Na początek zrób prosty test, odepnij wtyczkę od LMM i przejedż się. Jeśli będzie tak samo albo lepiej to masz praktycznie problem rozwiązany; ciała dał przepływomierz. Niepokić może fakt że "nawet na postoju wykręca ledwie 3,2tyś / obr" Może paliwka nie dostaje? Dobrze byłoby podłączyć pod VAG-a, zczytać błedy, sprawdzić wskazania LMM, dawkę paliwa. Który rok tego autka? Mój interfejs nowych autek nie czyta, przed 2000 powinien dać radę.
figurel witam autko to czerwiec 99roku filterki nie mają więcej jak 10 tyś a paliwko tylko z szela na szczecińskiej raz bogatsze a raz słabsze ale zawsze od nich. jak mówiłem jestem laikiem i LMM to dlamnie skrut nie do rozszyfrowania ale myśle że pewnie chodzi o odpięcie przepływki pod maską? chciałem zczytać numery przepływki ale na wierzchu ich nie ma a śruby do wyjęcia lizaka są jakieś z kosmosu gwiazdka z bolcem szukałem klucza po okolicy i niema nikt może jest jakiś inny sposób odczytania tego numerka?
A przepławke ma facet pod Szczecinem orginał za dwie setki?! ale tak twierdzi gwarancje itd.
LMM to dlamnie skrut nie do rozszyfrowania ale myśle że pewnie chodzi o odpięcie przepływki pod maską?
LMM = MAF = przepływomierz.
Wtyczkę od LMM odpinasz nie używając narzędzi.
Przepływomierz jest przy samej obudowie filtra powietrza, czerwoną kropką zaznaczony:
To wiem właśnie wczoraj go odpiołem i dopiero dziś zapiołem brak efektu niema różnicy tylko teraz spisać numer na przepływce a tych niema na obudowie podobno są na lizaku a tego niemoge odkręcić bo gwiazda jest do bani
To wiem właśnie wczoraj go odpiołem i dopiero dziś zapiołem brak efektu niema różnicy tylko teraz spisać numer na przepływce a tych niema na obudowie podobno są na lizaku a tego niemoge odkręcić bo gwiazda jest do bani
Istnieją takie narzędzia typu gwiazda z nawierceniem w osi na ten kołek we wkręcie.
Ewentualnie możesz łatwo wyłamać ten kołek (np. śrubokrętem) i użyć "normalnego" torxa.
a jak wasze opinie na temat renowacji takiej przepływki a może jest jaki8eś ustrojstwo które pozwoli zamienić to skoro to tak często pada może z innego modelu albo innej firmy?
To czeste padanie to jest pojecie wzgledne. Ludzie maja auta z przebiegiem 300kkm i przeplywki sa oryginalne. Czesto cala sprawa rozchodzi sie o to jak czesto ktos zmienia filtr powietrza i tego typu sprawy.
wasylis, nowa przepływka w serwisie o symbolu 038 906 461C do AGR kosztuje 437 zł innej nie kupuj ta jest w nowej obudowie i podobno lepsza ja miałem rabat w servisie to wytargowałem ją za 320 zł dokładnie kupowałem. A tak wygląda nowa przepływkatu masz link z fotką. http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=71336#71336
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
daneczek76 nie wiem czy to ustrojstwo będzie pasić moje jest o symbolach 0208217121 lub 0280 na początku ale końcówka sie zgadzaco do ceny to można dostać niby orginał boscha w Poznaniu za 200 zł całą (podejżewam że z aut kradzionych lub bitych)
w Cieszynie za 270 zł lizak
Myśle że co sie odwlecze to nie uciecze ale narazie planuje polatać na czyszczonym choć szukam odpowiedniego płynu do czyszczenia takiego nagaru jaki tam powstaje.
Powiem szczerze że jestem pełen podziwu dla tego jak teraz chodzi choć myłem to tylko benzyna ekstrakcyjna no l wczoraj jakiś model na B-4 :shock: zaatakował mnie z partyzanta i choć miał benzynke :szeroki_usmiech to miał ze mna spore kłopoty dałem w pedał i :diabelski_usmiech na tych szajsowatych drogach moja pszczółka poszła jak strzała ale warunki były tylko na 1,4 zł ops: a jak ja kupiłem to pod szczecinem :lol: miałem 1,7 zł musze ja gdzieś sprawdzić. :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech
jedno jest wyczuwalne turbina wchodzi na obroty dopiero na 1,9 - 2,0 tyś / obr. a wcześniej zaczynała troszke szybcieji chyba bardziej płynnie choć to może być złudzenie jestem dobrej myśli i będe informował jak cos zacznie sie dziać choć nie należe do rajdowców to lubie czuć że mzszyna jest sprawna.
oki jak będe kupował a na to sie nastawiam to szukam takieja nie innej
mam jeszcze jedno pytanko może wiesz jakie amorki będa pasowały do mojej pięciodrzwiówki bo mam monrouki ale po 50 tyś już padaja wole pare zeta dożucić i moze coś od PASSKA albo BORY?
jakiej firmy i moze symbolki?
:szeroki_usmiech
Przeplywke jak wymieniac to tylko i wylacznie na nowa i oryginalna!
Kupowanie niby nowych, czy regenerowanych na allegro to tylko dwa razy wydane pieniadze.
Czyszczenie jej domowymi sposobami tez na wiele sie nie zda...
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz